Tennis i De 7 Dale IF

I samarbejde med Mesing Ungdomsforening (MUF) tilbyder De 7 Dale IF også tennis. Tennisbanen i Mesing er en klassisk grusbane til fri booking for alle tennismedlemmer. Som medlem får man sin egen nøgle til banen og kan spille lige så meget, man ønsker.

Meddelelser til tennismedlemmer
Sæsonen starter med Standerhejsning ca. 1. maj og løber til ind i oktober, når vejret lukker banen.

Er du interesseret i at spille tennis, kan vi tilbyde en måneds gratis prøvetid, kontakt da MUF’s kasserer, Jacob Skovsby Toft, på tlf. 51 50 51 66. Nøgle udleveres mod depositum på 100 kr. Ketcher kan evt. lånes i klubhuset ved tennisbanen.

Står du og mangler en tennismakker, så ring. Det er der sikkert også andre, der gør, og vi formidler gerne kontakten.

Det er muligt at tage en gæstespiller med. Det koster 30 kr., som lægges i klubhuset.

Banen i Mesing er en klassisk grusbane. Det betyder også, at der følger løbende vedligehold med, så banen er i god stand til de næste spillere. Det er vigtigt, at alle spillere efter brug jævner eventuelle huller med banens skrabere, trækker banen over med banenet og vander. Striber fejes ikke efter spil, men før spil for dem, der ønsker det. Beregn min. 10 minutters banepleje, når I har spillet færdig.

Fodtøj til grusbane-tennis skal have så flad bund som muligt. Løbesko og andre sko med kraftigt mønster i sålen laver mærker i banen og ødelægger top-laget og må derfor ikke anvendes.

Tilmelding ved Jacob Skovsby Toft
Betaling sker direkte til MUF’s kasserer eller via bankoverførsel.

Er der spørgsmål til tilmelding eller booking, så kan Jacob Skovsby Toft kontaktes på 51 50 51 66 eller bente-jacob@get2net.dk.

Træner
Der er ingen træner. Spillerne står selv for træningen, men vi forsøger i løbet af sæsonen at få en eller to træningsaftner med træner udefra. Herunder også en nybegynderaften.

Tid og sted
Du kan booke en bane en time ad gangen alle ugens dage fra morgen til aften. Du må have 2 bookinger ad gangen og kan altså booke 2 timer i træk.

Tennis i Mesing foregår på Mesing Ungdomsforenings (MUF) bane, Lillegade 13 i Mesing.

Kontingent
Kontingent betales direkte til MUF’s kasserer, Jacob Skovsby Toft, tlf. 51 50 51 66.

Junior: 200 kr. (ikke fyldt 18 år pr. 1. januar i indeværende år)
Senior: 450 kr.
Familie: 600 kr. (hele husstanden)
Pensionist: 200 kr. (fyldt 60 år pr. 1. januar i indeværende år)

Hvert medlem (husstand) får sin egen nøgle. Der betales nøgledepositum på 100 kr. ved udleveringen af nøgle. Dette foregår, ligesom kontingentbetalingen, hos MUF’s kasserer.

For bankoverførsel benyttes: Reg.nr 2640 Kontonr. 0725445350

Jacob Skovsby Toft, tlf. 51 50 51 66 eller bente-jacob@get2net.dk