Bliv sponsor i De 7 Dale IF

Vil du støtte din lokale idrætsforening med et sponsorat? Mulighederne er mange, og din opbakning er helt afgørende for klubbens virke og mulighed for at give børn, unge og voksne i De 7 Dale et lokalt samlingssted, hvor vi styrker det sociale, kulturelle og sundhedsmæssige liv i området.

De 7 Dale IF er en frivilligt drevet idrætsforening, der har hjemme i Borgernes Hus. Klubbens ca. 400 medlemmer er børn, unge og voksne i alle aldre, som primært kommer fra området omkring landsbyerne i De 7 Dale; Nr. Vissing, Veng, Hårby, Foerlev, Søballe, Mesing og Jeksen.

Grundlaget for klubbens eksistens er lokalt engagement og inddragelse. Vi er som lokal klub økonomisk afhængig af sponsorater og støtte fra både kommunen, virksomheder og fonde. Vores primære formål er at skabe et udviklende og åbent fællesskab med plads til alle.

Du kan støtte De 7 Dale IF med et sponsorat på flere forskellige måder: Du kan få et banner i Borgernes Hus og blive eksponeret lokalt over for de mere end 1.000 ugentlige brugere af hallen. Du kan også blive event-, afdelings- eller tøjsponsor. Mulighederne er mange. I denne pjece kan du finde flere informationer. Du kan også læse mere om dine sponsormuligheder på www.de7dale-if.dk/sponsor. Ønsker du fx at få et banner i Borgernes Hus, koster det årligt mellem 3.000-6.000 kr. Tegner du et flerårigt sponsorat, får du selvfølgelig rabat.

Ønsker du at støtte op om klubben med et sponsorat, eller har du spørgsmål til de forskellige sponsormuligheder, kan du skrive til bestyrelsen på sponsor@de7dale-if.dk. Du kan også kontakte formand Pernille Klærke på tlf. 60916181 eller bestyrelsesmedlem Martin Ø. Carstensen på tlf. 23710043.

Del dine tanker